woensdag 29 januari 2014

Vaasje met bloemen...

Ook deze komt weer van de blog van Betty Creations...
Heb in totaal 3 vaasjes gemaakt dus er volgt er nog eentje.
Mijn zus had de andere twee hier zien staan en wilde er graag een voor in het keukenraam. Bij de andere 2 heb ik er plantjes in zitten van de Xenos maar die waren er niet in het rosé 
dus heb ik voor bloemen gekozen.
Iets drukker maar wel erg gezellig in het keukenraam.

Ze houdt nogal van spreuken maar kon ze moeilijk verzinnen toe ik er om vroeg.
Heb de mal nu zo gemaakt dat de spreuken te vervangen zijn.
Even de tekst printen, rondje stansen en klaar!!!




Gebruikte materialen zijn:
PB7032 Eline's Flowers 2
LR0109 Ribbon Flower 2
LR0180 Circels
Bloemenlint, lint, bedel boedha, papieren bloem
Bloemen Xenos
Houten bloemen Xenos

Liefs van Judith


3 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Dat ziet er gezellig uit Judith. Heel mooi vaasje heb je gemaakt.
Groetjes Maria

Marina zei

Heel erg leuk Judith ik heb het patroon gevonden hoor dank je wel voor het delen met ons!

Liefs Marina

Judith zei

Dank je wel Marina, veel plezier met maken.
Groetjes van Judith