zondag 23 februari 2014

Voetbalschoenen...


Op 'n slof en 'n ouwe voetbalschoen
wordt Ajax kampioen
wordt Ajax kampioen,
Op 'n slof en 'n ouwe voetbalschoen
wordt Ajax kampioen.
(Johnny Hoes 1966)

Kwam via google uit op de blog van Jacqueline.
Die heeft een patroon van een voetbalschoen op haar blog staan.
Zo leuk, daar past het shirtje en broekje van Marianne Design op.
Simpel eenvoudig maar toch een leuk creatie...




Gebruikte materialen zijn:
COL1335 football
Stickers Hartelijk Gefeliciteerd
Touw voor de veters
Logo's van internet
Distress inkt Black

Groetjes van Judith

8 opmerkingen:

Colinda zei

Super gaaf!!! Ga snel even kijken, leuk voor in de winkel!
Een fijne zondag

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Kreatief met Maria zei

Hoi Judith
Dat is nog eens een leuke voetbalkaart, je hebt er een schitterende creatie van gemaakt. Ik heb het patroon al opgeslagen, ga ik zeker gebruiken.
Het wordt alleen geen Ajax creatie maar een Roda JC. Ja zo heeft ieder zijn favoriete club :)
Leuk dat je zo ideeën met elkaar kunt delen.
Groetjes Maria

Crea Ankie zei

Super mooi Judith

Ankie

Judith zei

Dank je wel Maria, ja Roda JC komt hier niet voor. Blijft hangen bij Ado Den Haag, Feyenoord en PSV...

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Jacqueline Presentje zei

Hoi Judith,
Wat zien je voetbalschoenen er geweldig uit zeg ! Ook al is het niet mijn voetbalclub (tja woon een aantal km's onder Rotterdam.... hihi) Erg leuk ook dat je een link hebt gemaakt naar mijn blog. Ik ga op mijn blog, bij mijn voetbalschoen een link maken naar jouw blog en jouw voetbalschoenen. Geweldig hoe we elkaar kunnen inspireren !
Groetjes, Jacqueline (Presentje)

Judith zei

Dank je wel Jacqueline voor de inspiratie...