maandag 19 oktober 2015

ATC - Serie 3 - Kerst

Zo maar weer eens een ATC kaartje. Sla serie 2 heel even over, die is voor op clubs begin november dus hou jullie nog even in spanning...

Serie 3 is dus kerst geworden, mijn kerstkaarten heel veel van hetzelfde zijn een beetje in deze stijl. Had restje over met snijden en daar konden nog ATC kaartjes uit dus vandaar deze simpele schattige ATC's om te ruilen.

De eerst hou ik zelf...


Gebruikte materialen zijn:
EC0097 Eline's 3d stamps
CS0936 Postcard
Foam Ball Clay

Groetjes van Judith

12 opmerkingen:

Colinda zei

Wat leuk zoals ze in twee delen zijn gesplitst! Ben al wel begonnen aan mijn eerste serie,( nou ja eigenlijk niet mijn eerste, jaren geleden heb ik er ook een aantal gemaakt maar die heb ik niet meer) maar zijn nog niet af dus kan nog niet ruilen.
Groetjes Colinda

Judith zei

Dank je wel Colinda, wee wachten rustig af...

Ela zei

Erg leuk gedaan! Groet Ela

Ela zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ela zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Petra L zei

Superleuk Judith, ik had ze op facebook al gezien :-)
Verslavend hé? hahaha
Ik heb echt even de rem er bij mij op gezet want ik heb er nog te veel over die nog niet geruild zijn ;-)

Deze zijn ook weer schitterend!


Lieve groet, Petra L

Anoniem zei

Mooie kerstserie ATC's Judith! Heel leuk dat je de stempel in tweeën hebt gedeeld :)
Groetjes Chantal

Crea Ankie zei

Super mooi Judith !!

Judith zei

Dank je wel Ela...

Judith zei

Dank je wel Petra, ja heel verslavend...heb er nog een paar op mijn wensenlijstje dus die komen er nog...

Judith zei

Dank je wel Chantal...

Judith zei

Dank je wel Ankie...