zondag 7 februari 2016

Rozen label...

Op clubs van Marianne Design is momenteel de wedstrijd bezig thema rozen...
Heb ik niet zoveel mee dus mocht de stans gebruiken van Ankie, we waren toch aan het stansen voor de komende MD clubdagen in maart...maar dan moet je ook wat met je stansjes doen!

Nou ik heb de roos op een label geplakt die je weer aan een fles wijn of bos bloemen kan hangen...


Gebruikte materialen zijn:
PK9130 Country Style
CR1352 Label
LR0376 Anja's mooiste
CS0940 Achtergrond stempel
  EC0158 Handlettering
RB2207 Roosjes
CA3118 Flower Pearls
Lint

Groetjes van Judith

21 opmerkingen:

Colinda zei

Super mooie label!!
Een fijne avond,
Colinda

Judith zei

Dank je wel Colinda...

Rimmie zei

Hartstikke leuk Judith!
De roos komt zo mooi tot zijn recht. Zelf ben ik ook nog aan het broeien op een kaartje met rozen voor de wedstrijd op de club!

Groetjes

Rimmie

Judith zei

Dank je wel Rimmie, ja ik heb er niet veel mee dus dan wordt het moeilijker denk ik. Maar ben blij met het resultaat.

Rosina zei

Prachtig deze label Judith...wat mooi samengesteld en zeker die leuke rozenstans is schitterend...
groetjes Rosina

Crea Ankie zei

Super mooi Judith !!

Judith zei

Dank je wel Rosina...

Judith zei

Dank je wel Ankie...

Unknown zei

Hoi Judith.
Wat he je een mooi label gemaakt met die mooie roos. Hij komt wel mooi tot zijn recht met die lichte kleur. Mooi met al die verschillende kleuren groen.
Groetjes sabine

Kreatief met Maria zei

Prachtig label Judith, de roos is mooi. Bedankt voor de leuke reactie op mijn mini-album. Leuk dat je nog steeds langs komt op mijn blog. Groetjes Maria

Judith zei

Dank je wel Sabine...

Judith zei

Dank je wel Maria en graag gedaan, is ook echt een heel mooi album geworden.

Anoniem zei

Hoe creatief ben je Judith: je hebt niks met rozen maar je weet ze toch prachtig te verwerken ;) Prachtig label!
Groetjes Chantal

Giny zei

Niets met rozen???
Nou je hebt er anders wel een super mooie label mee gemaakt.
Prachtig hoor.

Lieve groet Giny

Judith zei

Dank je wel Chantal...

Judith zei

Dank je wel Giny...

Dora zei

Schitterend!

Judith zei

Dank je wel Dora...

Blankina zei

Ik heb de roosjes stans wel hoor, ik vind hem prachtig. Mooie label, de kleuren ook. Liefs Blankina

Petra L zei

Oh wat mooi Judith en helemaal in mijn kleur :-)
Schitterend!

Lieve groet,Petra

Judith zei

Weet ik Petra...